Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, maj 27, 2006

Terränghoppning och mygg

Jag fick en av stallets lugnaste och snällaste hästar.
Tycker det är bättre på terräng eftersom allt kan hända då.
När vi skulle hoppa stocken i skogen så var det fullt med mygg. Hotspot, hästen framför vart väldigt irriterad och började sparka i Lollipops riktning (namnet på min häst) och Lollipop började bli irriterad. Myggen gjorde det inte bättre.
Eftersom att jag hade en av dem lugna hästarna så skulle jag hoppa sist. Det började bli riktigt svårt att hålla honom tillbaka och när det väl var min tur så rusade han fram. Över hindret kom han men det var helt enkelt omöjligt att sakta ner så det blev gallop ner för backen. Himla mys.
Sen lugnade han ner sig i alla fall och tredje hindret gick mycket bättre, då var ballerinan med i svängarna.

Nu är jag hos mammas pojkvän. Har börjat bli ganska hungrig så jag hoppas maten är klar snart. Sen vet jag inte vad jag ska göra.
Här finns i alla fall en dator som fungerar ordentligt, alltid nått.

Nu ska jag läsa dem bloggar jag har velat hinna läsa, lär ta tid.
Ha det bra // Maria
Tell me what do you do when it all falls apart