Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, maj 25, 2006

Övningsköra

Det blir ett kort inlägg eftersom Internet kan lägga av när som helst.
Snart ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag övningsköra med mamma. Var ett tag sedan jag gjorde det så det är nog på tiden.
Igår satt jag med min "excel för ekonomer" uppgift från halv fem till ett. Om man bortser en timmes paus då jag var på pizzerian med mamma.
Aldrig förr har jag lagt ner så mycket tid till skolarbete samma kväll. Helt galet.
Nu hoppas jag att den blev bra, får se vad jag får för betyg.
Nu ska jag sluta så jag hinner få iväg det här inlägget.
Ha det bra // Maria
Jag vill bara ha min egen tid

2 Comments:

Blogger . said...

gick det bra med körningen? :)

4:17 em  
Blogger Maria said...

Jorå fast de vart bara en halvtimme för sen var vi tvugna att åka till affären och sen vare gäster :P

6:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home