Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, maj 26, 2006

Så smart man är

Jag satsar på MVG i psykologi. Hade tänkt plugga till provet som vi har på tisdag över helgen men självklart glömmer man dem i skolan. Men jag och mamma ska idag till skolan och hämta dem. Jag hoppas att det är öppet!
Annars kommer det att bli väldigt mycket plugg på måndag och det vet jag inte om jag orkar. Det skulle vara mycket att ta in på en dag.

Imorgon har vi terränghoppning, åh vad jag har längtat! Det bara måste vara fint väder imorgon.
Nu ska jag äta frukost
Ha det fint // Maria
Everything I hate... everything you do

2 Comments:

Blogger . said...

jag kunde ju ifs scannat in mina papper annars ;)

3:22 em  
Blogger Maria said...

juste! fan då, nu hinner vi inte det, kom ju inte in i skolan så hade behövt. Jag ska till mammas pojkvän idag så jag kommer ändå inte hinna.. attans bananer

10:34 fm  

Skicka en kommentar

<< Home