Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, maj 24, 2006

Fyra dagar lov!

Det var ganska lätt att komma upp från sängen imorse. Med tanken att det var sista dagen innan vi går på kortlov så var man på bättre humör.
Tyvärr varade inte glädjen länge eftersom att när jag gick in på datorn så märkte jag att mitt historiearbete var borta. Jag hade skrivit en sida och skulle skriva sista sidan idag i skolan men dokumentet fanns ingenstans! Jag blev hur arg som helst och började söka igenom hela dator men ingestans. Insåg att jag skulle få börja om så jag öppnade min mail där jag hade bifogat från skolan det lilla jag hade börjat. När jag kom in på det dokumentet så fick jag en snilleblixt och tittade på senaste använda dokument. Där fanns det! Vad lättad jag vart, så nu ska jag skriva klart arbetet till klockan elva.

Internet hemma är fortfarande segt så lite bloggande kommer det bli från mig tyvärr. Nytt modem ska komma om ungefär en vecka.