Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, maj 27, 2006

Tack vädret!

Jag har varit orolig för den här dagen. Eftersom det var regn förra lördagen så sa vi att vi tog terrängen nästa lördag (denna lördag) oavsett vädret.
Enda sen förra lördagen har det varit dålig väder och det finns inget kul med att hoppa terräng om det är så. Det blir smutisgt, vått och jobbigt. Terrängen ska vara den roligaste tidpunkten på året.
Men när jag vaknade denna morgon insåg jag att solen sken alldeles fantastiskt och jag kunde andas ut. Det blir nog en bra terrängdag idag :)
Jag väljer först också! Får se vem det blir, åh så spännande vill till stallet nu!

Min syster är med i en liten sångtävling idag. Man ska sjunga till playstationspelet sing star och den som får bäst poäng vinner spelet. Heja A! Jag vill ju ha det där spelet, hehe.

Nu ska jag fixa mig iordning.
Ha det bra // Maria
Because your mine, I walk the line