Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, maj 24, 2006

Historian är klar!

Här sitter man och skriver till sista minuten, alltid är man ute precis så att man hinner.
11.00 skulle arbetet vara inne, på grund av lite problem med skrivaren så fick läraren uppsatsen 11.03. Men det gjorde ingenting och ballerinan kan nu koppla av, ja till lunch alltså då det gäller att sätta sig med exceluppgiften igen. Den ska in idag senaste 23.59 så det är tur att vi har ledigt imorgon för jag kommer nog behöva varje minut. Får ju inte glömma att ta paus för OC klockan nio, hehe.

På tal om tv-serier. Min kärlek till Grey's anatomy bara ökar! Jag är alltid på så bra humör efter att jag har sett det programmet. Kunde det inte gå mer än en gång per vecka?
Men men, det är bara att längta till nästa tisdag. Tycker också att Freddie är roligt att kolla på som kommer efter. Det är ballerinan humor så att det skriker om det!

Nej nu ska jag på idrott, vi har brännboll! Så roligt, så roligt.
Ha det bra // Maria
I want you to want me

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Oh, heja Grey's Anatomy!

12:42 em  
Blogger Maria said...

Ja visst är den serien underbar =D

1:19 em  
Blogger K. said...

Grey's Anatomy är underbar, bra humor. Man får allt levererat i ett bra paket men tycker att de kunde sändas 2 ggr kanske. Fast den som väntar på nått gott...

3:49 em  
Blogger Maria said...

Jo så äre verkligen!
Mm och att de går året runt, inga säsongsavslutningar tack!

3:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home