Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, maj 22, 2006

Godmorgon

Idag var jag riktigt trött när jag vaknade. Antagligen för att jag gick och la mig vid halv tolv.
Det känns alltid som en mycket bättre idé att stanna uppe på kvällar än när man vaknar. Kanske för att man är tio gånger tröttare på morgonen, så är det för mig i alla fall.
Så här sitter man trött och blind. Mina linser är nämligen i badrummet som pappa duschar i.
För att använda min tid till någonting så valde jag att blogga. Det skulle nog vara kul att se mig nu eftersom att jag måste ha huvudet så nära skärmen.

Även idag lär det bli få inlägg av mig eftersom att jag måste plugga. Men så fort helvetet är över, om ungefär två veckor, så kommer jag att börja skriva mer igen. Ni får ha tålamod ;)
Det är jobbigt att jag inte hinner läsa de bloggar som jag vill läsa också. Nu har även dem som inte skriver särskilt ofta bloggat flera inlägg när jag väl hinner läsa. De som skriver riktigt mycket hinner jag inte alltid läsa allting hos längre. Trist.
Så nu ska jag läsa lite bloggar fram tills badrummet är ledigt.
Ha det bra // Maria
Early mornin'