Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, april 10, 2006

Borta... föralltid

När jag inte bloggar, tränar, umgås med vänner eller är i skolan.
Då har jag suttit väldigt mycket vid ett forum som i första hand handlar om serien Days of our lives och där man också kan prata med andra människor om helt andra saker som vad man ska göra i helgen eller vilken film man vill se.
Jag har fått väldigt många över-Internet vänner på den här sidan.
Så när jag fick veta för någon vecka sedan att sidan skulle läggas ner så blev jag väldigt ledsen.
Men som tur är så har jag kontakt med de flesta över msn och så har det startats ett nytt liknande forum så faran är över.
Men det känns ändå sjukt. Imorse skrev jag in adressen days.nu men ingenting hände. Jag kom inte in längre.
Då mindes jag att sidan var borta, i över ett år har jag gått in där varje dag så det känns så konstigt.
Jag vet att jag kommer att fortsätta skriva in den korta adressen flera gånger igen och varje gång kommer jag känna en tomhet.
Men tack vare att det fanns så fina människor där som såg till att banden inte klipptes bort så kommer man ändå över det.
Det är bara att jag går väldigt mycket efter rutin. Så det känns som om jag är lite ur balans just nu. Jättekonstigt.

Hur som helst, ha en fin dag nu // Maria
Let yourself go

1 Comments:

Blogger . said...

Hej tjejen..
Jo, det är minsann inte lätt att ta sig upp på morgonen alls.. Förstår inte varför det ska vara så svårt! hehe..
Jag har faktiskt också testat det där med att ställa väckarklockan en bit bort, men det fungerar inte alls för mig för jag kliver upp, stänger av klockan och går och lägger mig igen. Sen vaknar jag långt senare och minns inte vad jag gjort.. haha..
Men det har nog lite med rutiner och sånt att göra också tror jag. Önskar verkliegn jag var en "morgonmänniska" för när jag väl ÄR vaken tidigt på morgonen så är det helt underbart!
Kramar

1:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home