Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, april 14, 2006

Sötaste kusinen!

Idag fick jag en trevlig överraskning!
Min kusin kom över. Hon är ett år gammal och helt underbar!
Kom med bruna pricar på kinderna, världens sötaste påskärring!
Hon var lite tröttare än vanligt vilket gjorde henne blygare än vanligt. Hon brukar alltid springa i min famn när jag sätter mig ner men det vågade hon inte idag.
Men hon var jättesöt i alla fall och sprang runt med sitt påskgodis.
Annars har jag inte gjort så mycket mer idag, även om kvällen var väldigt stressad.
Därför jag inte bloggat på många timmar nu.
Det blev ingen bio förresten, Johanna hann inte så det får man väll ta någon annan gång. Ingen fara på taket.
Nu längtar jag till på söndag då jag får mitt godis!
Nu borde jag snart gå och lägga mig
Sköt om er // Maria
What would you think of me now?

3 Comments:

Blogger . said...

Jag vill också ha en sån där liten kusse :) min yngsta är 10 ;P
Vi får ta bion typ nästa helg eller så :) eller kanske måndag?

12:54 em  
Blogger Andreas said...

Stackare som måste vänta ända till på söndag... ;)

1:22 em  
Blogger Maria said...

Flipper; Haha aa ja vet men vi har godis hemma med nu så de e luuugnt ;)
Johanna; Ja hon är underbar!!
Men jag vill ha en i min egen ålder oxå..
Jag kan bio på måndag om du vill =)

4:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home