Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, april 15, 2006

Sommarkänsla

Åh vilken härlig morgon! Har suttit ute i solen i kortkjol och kortärmad tröja och bara njutit.
Lite kallt får jag erkänna att det var när det blåste men för det mesta var det vindstilla.
Så här skulle jag vilja börja varje morgon då är man på riktigt bra humör!
Eftersom jag köpte nya solbrillor i tisdags så fick min syster min gamla, någonting som gjorde henne väldigt glad. Då sa hon"det här ska jag komma ihåg!" Då la ja till "Ja men då kan du hämta godis till mig?" Gjorde hon det? Nää så det var inte särskilt länge hon kom ihåg, haha.
Hur som helst, vädret är underbart, humöret på topp och ballerinan känner sig rosa =)
Nu har jag lite saker att göra, sköt om er // Maria
When I look back on these days, I look and see your face