Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, april 15, 2006

Påsken börjar imorgon

Eftersom jag inte varit på några påskmiddagar och liknande så känns det som om påsken börjar imorgon för mig.
Alla pratar om harar och ägg och liknande och jag tänker bara qué?
Men imorgon blir det nog ändring då jag får äta påskmiddag, träffa släkten och få påskägg ;D
Ska ballerinan lyckas somna tidigare än vanligt då? Vet inte, har massa att göra idag med. Men men, man får sova längre på mornarna istället hehe.
Sov gott, ha de fint // Maria
It's gonna hurt me so

6 Comments:

Blogger Andreas said...

jag har inget kul å göra, några tips?

12:11 fm  
Blogger Maria said...

Du kan baka en nattkaka, gjorde jag och Johanna förut, haha!

12:13 fm  
Blogger Andreas said...

vad innehåller en sån då? ;)
Vet iof inte om jag ska äta mer nu, börjar få nog nu... Men tackar dock för tipset.

12:15 fm  
Blogger Maria said...

Det var mycket choklad haha.
Okej då, då kan du.. hmm jag är nog dålig på sådant här haha

12:27 fm  
Blogger Andreas said...

haha, du får jobba på det.

12:30 fm  
Blogger Maria said...

Jaa absolut! Kanske finns en bok där man kan plugga in sånt?

12:47 fm  

Skicka en kommentar

<< Home