Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, april 15, 2006

På promenad med Anna

Det är helt sjukt hur kul man kan ha när man går på promenad med min syster. Hon är helt galen!
Min syster är inte bara bra på att sjunga, hon gör det jämt också.
Så vi gick genom mammas område och hon försökte få mig att sjunga på samma sätt som henne, svårt och förklara men det var nog mer något mörkt läte. Så stannade hon till för att ta i från tårna. Då såg hon en kille som såg henne så hon började skrika o sprang framåt, sen stannade hon för att skratta o när jag kom fram, också skrattande så såg hon att en hel familj satt ute och åt middag på terassen till höger om oss (sa ju att det var fint väder idag!).
De kollade konstigt på oss, jag och Anna sprang därifrån som två små flickor som hade gjort något bus. Har inte skrattat så mycket sedan... väldigt länge!
Säger då de, att gå på promenad med min syster är helt galet kul.

4 Comments:

Blogger Andreas said...

Har du haft en trevlig påskafton?

8:29 em  
Blogger Maria said...

Jarå, mysigt med fint väder. Själv då? =)

8:36 em  
Blogger Andreas said...

japp, jag har haft det bra!, superhärligt väder. :)

9:07 em  
Blogger Maria said...

Aaa helt underbart! Satt ute och solade i en och en halv timme =)

10:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home