Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, april 25, 2006

Idol 2006

Jepp, man ska söka. Läskigt.
Sökte förra året också men gick inte vidare till juryn då. Bara de sämsta och bästa gick vidare så jag antar att jag var någonstans i mitten.
Åh vad jag var nervös då!
Men jag är mer sångvan nu och låten som jag har valt tror jag att passar mig, vi får se vad de säger.
Önska mig gärna lycka till! :)

Förresten, ni kanske vill veta vilken låt jag kommer sjunga?
Underneath your clothes - Shakira

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Enromt lycka till! You go girl!
/sparkling

6:49 em  
Blogger Maria said...

Åh tack så mkt! :)

7:10 em  
Blogger . said...

You know you've got my support :)

7:27 em  
Blogger Maria said...

I do honey!
Jag missar Anna på stjärnskott då ;P Fan att de skulle vara samma dag!

7:51 em  
Blogger Sandra said...

LYCKA TILL, hoppas det går bra för dig.

8:06 em  
Blogger Maria said...

Tack så mkt :)
Det hoppas jag med! Men man vet aldrig.

9:06 em  
Blogger Andreas said...

Givetvis önskar jag dig & Anna lycka till!

9:25 em  
Blogger Maria said...

Tack så mkt! Och jag ska hälsa det till henne :)

9:29 em  
Anonymous Anonym said...

Stooort lycka till & "break a leg" också!! :)

12:56 em  
Blogger Maria said...

Tack så mkt Viggy! :D

10:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home