Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, april 25, 2006

Politikskit

Om det är någonting jag inte är insatt i så är det politik.
Så när jag fick veta att vi skulle lyssna på en politikdebatt i aulan så var jag inte särskilt lockad.
Däremot fick jag veta att de inte tog närvaro.
Så nu sitter man här hemma glad över att solen skiner och att man har hela eftermiddagen ledigt. Tack politiken! ;)

Vem har kladdat svart på mina fingrar?
Jag har svarta märken på högra tummen och pekfingret, ser ut att vara från någon penna. Men jag har inte använt någon svart penna idag, för sig borde jag väll märka om någon målar på mig.

Valborg närmar sig! Ballerinan vill ha kul på valborg, vem vill inte det.
Om jag skulle säga att jag inte har någonting att göra då så skulle jag ljuga. För mamma vill att jag ska följa med till hennes pojkvän och fira valborg med dem... någon som har ett bättre förslag?
Ha det fint // Maria
Is it enough?

2 Comments:

Blogger . said...

Jag tror jag vet ;) fast är ju inte helt säker.

6:24 em  
Blogger Maria said...

Jag hoppas på det i alla fall ;)

6:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home