Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, oktober 01, 2007

On broken wings I'm falling.

Det är mycket tankar just nu, så bloggen är tillbaka igen.

Det är slut mellan mig och Patrik. Det jag för första gången trodde att aldrig skulle hända har faktiskt hänt. Det har varit dåligt mellan oss ett tag nu, mycket bråk och andra saker som är för privata för att skriva om här. Men det ledde i alla fall till att vi båda tillsammans tog beslutet att inte ses något mer.

Det värsta är att vi båda två älskar varandra. Jag har aldrig varit med om det tidigare, att kärlek inte räcker. För det har alltid varit jag själv som har gjort slut innan, och anledningen har varit att känslorna svalnat. Men jag är fortfarande helt sjukt kär i Patrik, och för första gången måste jag handskas med den enorma tomheten. Ingenting är sig likt längre. Jag kunde sitta och titta på teve hela dagen, det har jag inte kunna göra på fem månader. Det blir mycket vänner och SATC om dagarna nu.

Jag sa förut att jag hade tre män i mitt liv. Patrik, Ben och Jerry.

Ska återgå till Ben & Jerry nu.

15 Comments:

Anonymous Anonym said...

Va tråkigt att höra. Aldrig lätt när ett förhållande tar slut. Hoppas att Ben o Jerry kan dämpa sorgen en aning i alla fall. Hoppas dagen bli bra trots allt!
Skickar en telepatikram fast jag inte känner dig:)

4:03 em  
Anonymous Anonym said...

Nää, vad tråkigt, gumman. Ni verkade ha nåt riktigt bra på gång. Det är synd när kärleken inte räcker till, som du beskrev så bra. *STOR kram*

6:46 em  
Anonymous Anonym said...

Jag är så ledsen gumman. Det är hemskt när inte kärlek är nog.
Detta är verkligen sant: "All you need is love" is a lie, 'cause we had love but we still said goodbye.
Man kan ju hoppas att ni finner tillbaka till varandra igen.

6:52 em  
Blogger Maria said...

Anna; Tack så mycket tjejen! Ja Ben & Jerry kan göra underverk, tyvärr bara för stunden.

sarah; ja det suger, tack tack!

princess; ja precis, då är agnes låt mer sann "we had the right love at the wrong time"

10:53 em  
Anonymous Anonym said...

gud va tråkigt :( ät mkt ben&jerrys, cookie dough e bäst =)
puss&kram!

/sparkling

10:59 em  
Anonymous Anonym said...

Va tråkigt gumman, usch vad ledsen jag blir för din skull. Jag tyckte ni var så bra ihop. *kramar om*

9:02 fm  
Blogger Maria said...

sparkling; ja den är god! men inget slår den med massa choklad, helt underbar.

paks; ja det tyckte jag också..

3:40 em  
Anonymous Anonym said...

Jag blir lite rädd då jag läser dina inlägg, både här och på den andra bloggen. Det låter så bekant på något vis, det där att ni älskar varandra men att det inte räcker till. Jag vet så väl vad du pratar om, är själv i precis samma situation med min pojkvän just nu, men vi har inte gjort slut ännu.

Men jag är i alla fall ledsen för din skull, hoppas allt ordnar sig för dig! :)

3:48 em  
Anonymous Anonym said...

Men du... det finns ingen möjlighet att ni hittar tillbaka till varandra då?

3:52 em  
Blogger Thina said...

This all really sucks, i brist på bättre ord. Hoppas iaf att det löser sig till det bästa på ett eller annat sätt snart! And if you ever need me you know I'm here for you - även om det kanske inte varit så tydligt det senaste... :/ Älskar dig! <3

6:31 em  
Blogger Maria said...

Snövit; Jag hoppas att ni hittar en bättre lösning än att göra slut!

Paks; Jag tror inte det... :(

Thina; Gullig du är gumman!

10:41 em  
Anonymous Anonym said...

Åh gumman vad tråkigt, men du jag finns här o tänker på dig. E ledsen för din skull *kramar*

9:20 fm  
Anonymous Anonym said...

Tråkigt att läsa att det har tagit slut gumman! Jag känner igen mig i det du skriver, har själv varit där. Känslorna har varit på topp, men allt annat upp och ner. Jag och killen tog oss förbi det, våran kärlek besegrade allt det andra och idag har vi varit ett par i 4 år :)

*KRAM'

2:24 em  
Blogger niffin said...

Nej, så tråkigt & ledsamt. :(
*stor kram*

12:51 fm  
Blogger Maria said...

Paks; Tack tjejen!

Malin; Skönt att det löste sig för er :)

Niffin; Tack gumman!

2:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home