Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, augusti 20, 2007

Hemma!

anledningen till att jag skriver först nu, tre dagar efter min hemkomst, beror på att vi är mitt uppe i flytten till haninge så internet finns inte. att jag kan uppdatera nu beror på att jag är hos älskling. internet lär dröja i alla fall två veckor så ni får klara er utan mig ett tag. kan förstås uppdatera härifrån ibland plus att skolan börjar om en vecka och där lär det finnas datorer!

cypern var i alla fall underbart! fast sliten var man när man kom hem. dagsschemat varje jävla dag var nämligen så här.
09.00 - vakna och gå ner till poolen (fast det blev svårare och svårare så längre veckan gick...)
12.00 - lunch och sen eventuellt stranden om vi orkade.
16.30 - sova middag, ett krav! hade aldrig pallat resan annars.
18.30 - göra sig iordning för middagen.
20.30 - ut på stan för att äta på restaurang. vi var åtta stycken som åkte tillsammans till cypern så vi blev ett trevligt gäng!
22.00 - tillbaka till hotellet för att bättre sminket och eventuellt byta om. sen var det förkrök, oftast nere på hotellets pub där det fanns så många billiga och goda drinkar.
23.00 - efter elva tiden drog vi ut för att ha roligt och det blev många krogar, drinkar, skratt och vingliga steg haha.
04.00 - efter fyra tiden, ibland tidigare om vi ville tillbaka och bada i poolen så drog vi oss hem igen. jag somnade på solstolen sista kvällen.. men som tur var blev man väckt. inte roligt att bli grillad i solen dagen efter.

herre jävlar vilken rolig resa!
tack cissi, michelle, daniel, patrik, dennis, david och pontus för att ni gjorde veckan så bra som den bara kunde bli!

9 Comments:

Blogger niffin said...

Välkommen hem - det lät som en toppenresa! :P

1:34 em  
Anonymous Anonym said...

låter jätte härlit!
/sparkling

6:25 em  
Blogger MissTaken said...

Välkommen hem gummaaaaan!!! =)
Låter som du haft toppen!

10:21 em  
Blogger Maria said...

tack så mycket allesammans! yes det har varit super :)

10:27 fm  
Anonymous Anonym said...

Välkommen till Sverige ;D

11:08 em  
Blogger Maria said...

tack gumman!

9:50 em  
Blogger Sparkling said...

du e utmanad;)

12:46 em  
Anonymous Anonym said...

var är du nånstans??

10:26 em  
Blogger Maria said...

jag är här!
hinner nog inte med en utmaning tyvärr sparkling. en annan gång :)

3:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home