Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, september 07, 2007

I'm looking at you through the glass.

jag ska bli ett förbannat jävla gitarrproffs.

sen ska jag ställa mig på gatan och tjäna fasligt mycket pengar då jag spelar så snabbt att alla blir imponerade. sen ska jag köpa en bättre gitarr för pengarna och börja spela inne på globen. live undertiden som mandy moore uppträder med låten extraordinary. för den ska tydligen inte vara så svår att spela. om jag tränar riktigt hårt kanske ni kan köpa biljetter redan till nästa vecka.

fast om jag väntar en månad kan jag ha tjänat så mycket pengar på gatan att ni som inte bor i stockholm kan få flygbiljetter hit av mig.

4 Comments:

Blogger Thina said...

Då väljer jag hellre alternativ två! ;)

10:49 fm  
Blogger Maria said...

det kirrar jag!

7:57 em  
Anonymous Anonym said...

Ja tack! En gratis flygbiljett och att sen få se Maria live hade varit nåt ;D

3:03 em  
Blogger Maria said...

jag jobbar på det! :P

7:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home