Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, september 22, 2007

Jobb jobb jobb

ooooooh i'm working!!

det är sant. har inte berättat någonting pga fiaskot sist men sökte jobb i förra veckan.
det var för linktel som nu har börjat samarbeta med glocalnet. så arbetet innebar att jag skulle bli telefonförsäljare och försöka få folk att kirra bredband.

i torsdags ringde chefen upp mig och sa att han hade mitt cv framför sig. han sa att han tyckte att jag verkade vara en intressant person och att jag var välkommen på en intervju på fredag, alltså dagen efter och igår.

kom på intervjun och var inte alls nervös. han var väldigt lätt att prata med och redan efter intervjun sa han att jag hade jobbet. så på måndag klockan 17.00 ska jag dit för en snabb utbildning om bredband så att jag blir proffs på det där.

nu jävlar ska jag bli rik så att jag och älskling kan flytta! vi ska på visning nästa vecka så ni får hålla tummarna åt oss. kan knappt bärga mig tills vi blir sambo. älskar dig patrik!