Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, oktober 09, 2007

Förbaskat.

jag hatar att ha linser. visst är jag glad för den lilla uppfinningen som gjort att jag slipper det som är ännu värre, glasögon. jag säger inte att det är fult, bara obekvämt.

men linser är dumt på ett annat sätt. som nyss. sitter framför min dator i skolans bibliotek innan jobbet och så slår ljuset från fönstret på mina ögon och de börjar tåras. andra sitter i närheten om mig och tror självklart att jag gråter. får medlidande blickar hela tiden. inte roligt!

nej en av mina största önskningar är att få synen jag hade när jag var 12 år tillbaka.

4 Comments:

Blogger Thina said...

Jag lider med dig! Speciellt eftersom jag vet hur det är. Fast mina ger mig andra problem, men i alla fall. Har samma önskan som dig, nästan. Jag har ju haft glasögon sen jag var typ fem, och jag vågar inte svara på hur kass min syn faktiskt var innan dess också... :P

6:36 em  
Blogger niffin said...

Känner att det är dags att ta ur mina nu. *torra så det knastrar*

3:19 fm  
Blogger Maria said...

thina; oj! de var länge. jag som tycker synd om mig själv som fick dålig syn i sjuan :P

Niffin; Ja och det var dags för mig att byta hehe

2:52 em  
Blogger Thina said...

Precis. Jävla egoist! :O *och det ska komma från rätt käft* haha

6:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home