Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, juli 27, 2007

I'm looking forward to looking back on these days.

det är helg!!!
den första tanken som slår mig då är att få sooooova.
jag gillar verkligen jobbet som brevbärare, minus den jobbiga delen att gå upp vid fem på morgonen. spelar ingen roll hur tidigt man lägger sig, man är trött ändå.

men nu är det bara två veckor kvar, inte ens det eftersom jag inte jobbar sista fredagen då jag åker till cypern. har fyra veckor avklarade och det känns bra.

fast det kommer förstås bli otroligt skönt sen när jobbet är över. då har man två veckors ledighet innan skolan sätter igång. och så en fin lön att se framemot!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag älskar dig! :)

1:14 em  
Blogger Maria said...

så rar :P hoppas du har roligt på jobbet!

1:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home