Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, juni 09, 2007

Här kommer jag

nu har jag en ursäkt till att jag bloggar så dåligt, jag menar.. kolla ut!
det går inte att sitta inne vid datorn när det är 30 grader utanför.

igår var det jennas student och jag var på hennes mottagning. riktigt roligt då många av hennes vänner var där och de var riktigt trevliga.

idag var jag på min gudsons dop. han var så fin! och det var så roligt (och tugnt...) att stå och hålla honom framför släkten. en blandning av nervositet och förväntan.

om någon timme kommer patrik över och ska grilla med mig, anna och mamma. sen stannar han natten så jag hoppas att jag kan övertala honom att se på grey's anatomy med mig. han är lite svårflörtad när det kommer till den serien.

nu ska rummet städas!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jasså han är svårflörtad? Då får vi hålla tummarna att han vill se ett par avsnitt av Grey's med dig ;D

4:52 em  
Anonymous Anonym said...

Hur kan han vara svårflörtad när det kommer till Grey's? Det som är så braa!

11:51 em  
Blogger Maria said...

Princess; Nu är han fast :D Vi har set på tre avsnitt

Lisa; Han gillar inte att jag är såld på McDreamy :P

9:34 fm  
Anonymous Anonym said...

Jasså är han det? Woho! Maria vann över honom till den gråa sidan ;D hahaha!!

6:36 em  
Blogger Maria said...

hahahah precis!

9:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home