Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, maj 30, 2007

Shopping!

Image and video hosting by TinyPic
jag tar som sagt studenten imorgon och då krävs det shopping!
klänning, skor och mössa har jag förstås redan men vädret verkar bli dåligt så jag och mamma åkte till centrum för att hitta kavaj till mig. den ska ni få se imorgon med hela alltet på. yay!
sen köpte jag även en klänning till slutskivan imorgon, vill inte ha samma hela dagen. lär ju spilla en hel del om jag känner mig själv rätt haha.

men sen såg jag också klänningen ovan och blev kär. då kunde jag inte låta bli att köpa den även om jag vet att jag borde lägga undan alla pengar till cypernresan. men den är ju så fiiiiin.

förresten. imorgon tar jag studenten.

2 Comments:

Blogger niffin said...

Wohooo!! Have the time of your life nu! Allt gott! :P

11:31 em  
Blogger Maria said...

I will I will I will :D
eller hade snarare haha

1:33 em  

Skicka en kommentar

<< Home