Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, februari 13, 2007

Sovmorgon

yes det var trevligt på praktiken. och jag saknar det till viss del redan.
men att gå upp halv elva imorse var då inte fel. att börja klockna 10.10 imorgon, ja det funkar också. man blir inte direkt bortskämd med sovmornar när man jobbar på försäkringsbolag så då är det nästan heaven att komma tillbaka till skolan.

imorgon är det alla hjärtans dag. den jag helst av allt vill fira dagen med är inte ens i landet så det blir lite svårt. jag får göra min årliga tradition och äta glass. ingenting fungerar bättre mot hjärtesorg som just det. jag lovar, try it.

nej nu ska jag allt göra mig redo för sängen. men vi hörs kära läsare.

4 Comments:

Blogger Mill said...

Hoppas att du i alla fall får en bra dag. Och jag håller med! Glass räddar det mesta.

9:35 fm  
Blogger Maria said...

Ja det gör det verkligen :)

3:35 em  
Anonymous Anonym said...

UPPDATERA NÅN GÅNG :)

6:34 em  
Blogger Maria said...

Haha kom precis på att jag blivit sjukt seg :P

6:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home