Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, februari 12, 2007

Utmaning - Min garderob

Photobucket - Video and Image Hosting

Misstaken utmanade mig att visa min garderob. eftersom att jag bor på två ställen och det inte finns en chans att bära över alla kläder mellan så kan jag inte visa alla mina kläder. men då jag tycker att jag har en finare garderob hos mamma än hos pappa (där jag har kläderna i en byrå) så valde jag att visa hos mamma istället.

Oordning helt klart, håller på att göra om så jag har inte orkat vika ordentligt. ska få in fler galgar så att fler tröjor kan komma upp. högst upp har jag mina byxor och på dörren till höger skärp. tror jag har två eller tre hos pappa som jag hade hoppats att jag tog med mig hit. det svarta med rosett, blåvita och sen ett svart. men, men så är det när man bor på två ställen.
flätan bland skärpen är egentligen tre sjalar.

nu ska jag tillbaka till skolan för att ha matte.

8 Comments:

Blogger Sparkling said...

de va inte mkt rosa i syne hehe

1:08 fm  
Blogger Maria said...

haha nee men jag har mycket rosa kläder, måste vara hos pappa eller så har anna snott dem till sin garderob :P

10:36 fm  
Blogger Mill said...

Oj oj, nu kom jag på att jag behöver städa i min garderob. Tänk om det kunde vara lika välstädat som hos dig!

1:12 em  
Blogger Maria said...

Du tycker att det är välstädat hos mig? Tack! Haha kan tyvärr inte hålla med

3:53 em  
Blogger niffin said...

Kul att titta på! :P (Undrade också om det rosa ;)

4:26 em  
Blogger Maria said...

Haha ja nu när ni sa det så började jag undra var jag har alla mina rosa tröjor.. de e ju säkert en tio stycken!

5:08 em  
Anonymous Anonym said...

så kul att se, ser bra ut ;)

3:52 em  
Blogger Maria said...

Hihi tackar

3:53 em  

Skicka en kommentar

<< Home