Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, februari 04, 2007

Myskväll

igår hade jag det himla trevligt. vi såg på melodifestivalen först. jag var inte imponerad.
den enda jag verkligen gillade var sofia och hon kom 7a så... nee inte riktigt min deltävling.
efter det såg vi på bruce den allsmäktige som jag har sett förut men inte han. oj vad jag skrattade haha. den filmen är för underbar!
efter det såg vi på signs. var jag väll inte jättepigg på att se men det gick inget annat bra på teve. den var okej men gillar inte scener där man blir skrämd. när saker bara hoppar fram och liknande.
klockan var runt ett när den slutade och det var för jobbigt att åka hem så jag stannade natten ;)

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ojoj Maria, sådär kan man inte sluta ett blogginlägg. Nu får du berätta mer ;)

9:24 em  
Blogger Paks said...

hoppas du fick sova ordentligt ;)

11:16 em  
Blogger Maria said...

Malin; Haha det får jag väll visste!

Paks; Jarå vi sov 12 timmar det var härligt! :)

4:04 em  
Anonymous Anonym said...

Bruce den allsmäktige såg jag också ;) Det är en film man verkligen skrattar åt, hihi

4:01 em  
Blogger Maria said...

Haha ja jag vek mig nästan av skratt, pinsamt haha

5:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home