Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, februari 02, 2007

Du är bäst!

min mamma är så grym att ni anar inte!
hon vet att jag har lite pengar just nu och då pratade hon med min pappa om min systemkamera. jag betalar ju nästan 400 i månaden för den och ska göra det i ett år. men nu kommer jag få köpa loss den för mina ärr pengar som jag fick. ni vet har ju 10 000 (fast det sista går till kameran då jag åkte till italiten och köpte videokamera för resten)

sen när jag slutade rida så skulle mamma och pappa köpa ett gymkort till mig istället. men nu har mamma ordnat så att jag kan gymma gratis på hennes jobb istället, och vet ni vad jag kommer få pengar till istället? två fotokurser!
först en så man lär sig grunderna och sen en som är lite mer avancerad. om jag trivs så finns det efter det två till. så himla snällt!
att hon kommer på någonting som hon vet att jag verkligen kommer tycka om är så typiskt min mor!

så nu är jag jätteglad och snart ska jag göra mig iordning. jag och jenna ska till en krog i gamla stan.

ciao sötisar!

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

låter tipp topp!
skulle med vilja gå fotokurs men de e så dyrt.

var har du ärret nånstans?

/sparkling

10:01 em  
Blogger Aradil said...

Så fantastiskt kul!
Bra mamma som uppmuntrar ditt fotande på det sättet. Kurserna blir säkert otroligt givande (lite avundsjuk nästan) :)

11:32 em  
Blogger Lisa said...

Ooh, vad kul! Tänk vilken bra fotograf du kommer bli om du utvecklas ännu mer, du är superduktig redan nu!

10:39 fm  
Blogger Paks said...

Gud vad kul för dig gumman! Vilken underbar mamma du har!

10:53 fm  
Anonymous Anonym said...

sån snäll mamma!! :D

12:33 em  
Blogger Maria said...

Sparkling; Över ögonbrynet, syns inte längre om jag inte visar :)

Aradil; aaa det är trevligt med medvind :)

Lisa; Åh tack vännen! Jag hoppas det :)

Pakselinan; Absolut!

Misstaken; Hihi aaa

2:38 em  
Anonymous Anonym said...

Fy vad kul! Alltid gött med sånna nyheter hihi!

7:01 em  
Blogger Maria said...

Hihi absolut :)

7:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home