Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, februari 05, 2007

Ledighet

det känns konstigt. en måndag sitter jag här vid datorn klockan 23.10 och planerar inte att gå någonstans.
äter muffins, lyssnar på mcfly och läser bloggar.

ledighet är festlighet.

idag har jag passar min älskade lilla cornelia och hon har varit så snäll! hihi vi såg till och med på vänner tillsammans. ibland försökte hon vända sig mot teven för att se och ibland sov hon bara. lugn hur som helst och jättemysig. på onsdag eftermiddag ska jag passa henne igen, nice!

imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på. vad sägs som ingenting alls? osminkad. glasögon. allmänt ful. ja det låter perfekt.
en viss pojke åker till usa imorgon... jag vill inte. vill att han ska vara hemma med mig. men jag hoppas i alla fall att han får det jättekul!

ja ni kan ju gissa vem denna kille råkar vara höhö

ha det så bra // maria
i'm talking to you now, i wanna make out like we don't care

12 Comments:

Blogger Aradil said...

Osminkad, glasögon och allmänt ful låter verkligen helt perfekt! Att gå hemma och såsa kan vara otroligt skönt i måttliga mängder. Hoppas du får en bra tisdag, vad du än hittar på!

8:41 fm  
Anonymous Anonym said...

Va skönt och inte bara göra nånting ibland, bara njuta av att vara ledig =)

10:31 fm  
Anonymous Anonym said...

jag kan gissa :D

10:34 fm  
Blogger Maria said...

Aradil; Hihi ja det är perfekt!
Jag började morgonen med att vara med min lilla äskling och nu sitter jag bara här en stund :)

misstaken; Ja det är inte fel! :)

Joh; haha du kan det va?

11:38 fm  
Blogger Paks said...

Stackars pojke, vara i USA när han kan vara hemma o med lilla ballerinan ;)

11:49 fm  
Blogger Maria said...

haha ja visst är de synd om honom?
näää det är jag som är otroligt avundsjuk... han är i varma miami nu!

11:50 fm  
Anonymous Anonym said...

Min kompis är också i miami nu faktiskt :D haha dock är det en tjej kompis :)

12:26 em  
Anonymous Anonym said...

haha, du är ledig måndag tisdag, jag är ledig torsdag fredag.. vill de bli av med oss tror du? ;D

1:50 em  
Anonymous Anonym said...

Låter lugnt o mysigt.. Men egentligen är det väl mest synd om honom som åker ifrån dig;-)

2:12 em  
Blogger Maria said...

Ange; Hihi jasså? Vad kul!

Joh; Tisdag onsdag ;)
haha verkar nästan så!

Mie; Aww vad gullig du är! :)

2:53 em  
Blogger Paks said...

Men vadå! Miami! orättvist! han kunde väl ha tagit dig med sig!?

4:14 em  
Blogger Maria said...

Haha ja det tyckte jag med, men han åkte med klassen ;)

4:27 em  

Skicka en kommentar

<< Home