Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, februari 08, 2007

Framtiden

nu är det snart helg. fast den här veckan har varit väldigt konstig då jag var ledig både igår och i förrgår. men helg är aldrig fel.
sen ändras mitt liv på nytt igen. gå i skolan fem dagar i veckan känns... konstigt.
läxor, prov och föreläsningar. jag blir yr av bara tanken.
men sen får jag sovmornar, sluta tidigare och träffa vännerna. allting har alltid en fram och en baksida.

men jag ska inte vara lat min sista tid i gymnasiet. samtidigt som jag förstås ska njuta av allt vad det innebär att gå sista året så ska jag samtidigt höja de betyg som jag fortfarande kan höja.
vill ha fler mvg, så pappa ska få betala 200 kronor till mig. för varje.
så att jag kan höja mitt snitt. så att jag kan komma in på en bra utbildning. journalistik.
åh det klingar så fint. ett vackert ord. journalistik. jag undrar vem som kom på det. smart jävel.

nej nu måste jag tillbaka till mina premie och villkorsbilagor.
vi ses på stan!
ha det fint // maria
what you feel is what you are and what you are is beautiful

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

det lät riktigt bra det ordet :) men jag tror att du kommer klara dom betygen bra bara du sätter den sidan till ;)

4:55 em  
Blogger Maria said...

Hehe aa det är bara och kämpa! hehe

5:19 em  

Skicka en kommentar

<< Home