Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, december 01, 2006

Julkalendern

en tradition som jag ännu inte är redo att släppa taget av. även om det för varje år som går blir sämre så är det ändå en julkänsla som jag gillar. och vem vet? det kanske inte är många år tills jag blir förälder. gör jag som mina föräldrar så har jag barn om 3 år, läskigt men sant.
kanske ska träffa en kille först. sen tänker inte jag bli gravid efter 3 månader. för det ska vara rätt. väldigt rätt. chanserna för att vi ska skilja oss ska vara små, därför måste det vara med någon jag verkligen älskar och personen som jag kan tänka mig att leva resten av livet med.
men det var inte vad jag skulle skriva om.

såg inte julkalendern imorse. finns ingen chans att jag kan se det på mornar även om det bara är en kvart, hinner ju inte ens äta så hur skulle jag kunna se på teve också?
men det går på kvällar också och kvart över sex brukar det väll vara? då hinner jag precis komma hem och se det. sen har jag min chokladkalender som väntar på mig, nice!

nu är det ganska lugnt här på jobbet. är klar med dagens uppgift och väntar på att C ska bli klar med någonting för då skulle han visa mig en försäkring. så tills dess kan jag koppla av, inte fel det.
vi hörs senare.
ciao!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag håller med, julkalendrar är något som hör till :D Har både en choklad och en haribo :P Känns töntigt MEN kan inte vara utan ;)

2:26 em  
Anonymous Anonym said...

Jag har ingen julkalender, har inte haft ngn på flera år tyvärr. Jag tycker att Julkalendern på tv blev jättedålig efter Jul i Kapernaum faktiskt.
:)

4:07 em  
Blogger Maria said...

Ange; Hihi det är bra! Jag har choklad och sen den från bingolotto :P

Paks; Äsch det hör till att det är lite halvdåligt haha

7:15 em  
Blogger Sparkling said...

i år tänker ja nå med titta för den verkar va hyfsad, ja gillar miljön påminner mej om pelle svanslös som ja älskade :)

8:11 em  
Blogger Maria said...

aaa tänkte oxå på den! :)

10:54 em  
Blogger Sparkling said...

å idag så dök ju "måns" upp hehe :)

4:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home