Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, november 27, 2006

Ät en kaka

Photobucket - Video and Image Hosting
efter skolan idag hade jag faktiskt tänkt städa mitt rum. men joh hade ingen lust att gå hem så jag sa att vi kunde kolla på film tillsammans. bye bye städning hehe.
så det blev high school musical och just my luck. åh kärlek för mcfly som spelar i den senare nämnda filmen!
självklart måste man samtidigt som man kollar även äta någonting så det blev chokladmuffins med vaniljsås ovanpå, visst ser det gott ut?

nu ska jag nog leka lite mer med kameran. ska även kolla om det finns några fotokurser att gå, det vore riktigt kul.
ha det bra
ciao!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

åå mums!! *sklickar mej om mun*
;P

6:05 em  
Blogger Maria said...

hihi ja gott är det :)

6:39 em  
Anonymous Anonym said...

Ooh, ser supergott ut! Ska kanske testa det någon gång :)
Testade att hälla kladdkakan i muffinsformar i somras, riktigt lyckat - och så fick man ju ta rätt många! :)

9:11 em  
Blogger Maria said...

Ja det är faktiskt sjukt gott :)
Åh intressant! Det ska jag oxå göra någon gång tihi

9:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home