Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, november 24, 2006

duktig ballerina

det bjöds godis på fredagsmötet idag och jag tackade nej, stolt!
men nu är jag sjukt hungrig. äter man lunch klockan elva så blir man hungrig under sista timmen...

men snart får man åka hem och då får man helg! ska bli skönt. förhoppnignsvis så kan jag köpa min kamera imorgon för ganska lite pengar, vet inte hur lite än men har jag tur blir det inte ens 5000 kronor och det vore kanon. sen ska vi nog se nya bond filmen med familjen, spännande!
nästa vecka blir det att köpa presenter och har jag tur blir det pengar till lite shopping för mig, hoppas för jag har inte fått shoppa på länge så det kliar i fingrarna.
nu ska jag lägga in dagens arbete i min pärm.
ciao!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad härligt flickan, själv e jag supersugen på coca cola o det ska jag gå o köpa sen.
Miss you!

4:15 em  
Blogger Maria said...

det tål ja inte :(
vi hörs när ja kommer hem!
fast ja e ganska trött så ja e nog inte inne så mkt idag

4:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home