Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, september 28, 2006

Youtube

Det är ett beroende helt klart. Kolla här tex, Rihanna vet hur man dansar och sjunger på samma gång! Eller det här vackra framträdandet som Christina Aguilera gör där hon sjunger sin nya låt Hurt
Någonting ni bara måste se är Girls Alouds nya video till låten something kinda ooh. Den här vill jag svänga till på dansgolv! Eller kanske på min säng?
Sen om jag ska ge något råd så kan jag inte glömma denna. En av Mandy Moore's allra bästa låtar och videon är underbar. Watch it out!

Så nu ska jag tillbaka till mina videor. Youtube är beroendeframkallande!

3 Comments:

Blogger MissTaken said...

haha ja jag håller med dej :P

12:03 fm  
Blogger niffin said...

Här är en till "addict"! :D

1:52 fm  
Blogger Maria said...

Ja men det är ju så underbart :D

8:59 fm  

Skicka en kommentar

<< Home