Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, september 01, 2006

Jobb jobb

Åh så man har letat jobb. Åh så man behöver pengar.
Pappas samtal var verkligen helt underbart. Visst, det handlar bara om en helg. Men jag behöver verkligen den här helgen.
Ska börja lägga upp en budget i excel (är man ekonom så är man) för att se vad jag kommer kunna köpa när pengarna rullar in.
Så vad vill jag ha? Jo, en stor grå tröja som blir mysig till hösten. Svarta leggins, stort guldaktigt linne, svarta benvärmare, en basker vet inte i vilken färg än grå kanske, brun hårfärg och så en ny concealer.
Vi får se om jag har råd med allt.. skulle jag i alla fall inte ha haft om jag inte fick jobbet så hoppet är uppe!
Okej ytligt inlägg.. något mindre ytligt?

Jag tror att en kompis är sur på mig, fast jag tycker att hon överdriver..
Däremot är det alltid jobbigt när man lyckas såra någon så får väll försöka prata om det med henne. Vi får se hur det går.
Nej nu borde jag sova, upp ganska tidigt imorgon, vid nio.
Ha det bra // Maria
Hurry boy she's waiting there for you

1 Comments:

Blogger MissTaken said...

Va kul för dej! Lycka till!! ;D

11:17 fm  

Skicka en kommentar

<< Home