Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, september 01, 2006

Idol på en annan nivå

För att slippa tänka på att jag ska ta blodprov om en timme så gick jag in på aftonbladet för att se om det fanns något intressant att läsa.
Såg då att det var kommentarer från gårdagens Idol då Clabbe hade sagt åt en tjej att dansa sexigare.
Nu trodde jag att det var folk som rasat mot det här, som alltid.
Fast nej, allting var från idoljuryn Daniels klagomål.
Ni som såg programmet såg honom resa på sig och gå iväg. Visst verkade han arg men jag trodde inte att det var så allvarligt.
Nu har han sagt till aftonbladet att han tyckte att det var väldigt irriterande och att hon borde ha stoppats tidigare. Men han har också en anledning till varför han reagerade så starkt.
Han säger att han inte kan gå på krogen längre för att det kommer fram folk hela tiden med skamliga förslag, antagligen för att han ska ge dem en chans att vara med i teve eller för att de ska få skivkontrakt.
Det har gått så långt att han aldrig går ut längre.

Ja det finns väll alltid en baksida med allt. Att vara idoljury verkar inte bara vara roligt. Även om jag gärna skulle vilja testa på det. Fast jag skulle nog bli som Paula i USA eftersom jag aldrig skulle kunna kasta dumma kommentarer till dem som dåliga som sjunger. Jag tycker att det är modigt att man bara vågar ställa sig framför juryn. Fast jag skulle nog bli irriterad på dem som inte kan sjunga och börjar bråka tillbaka. Så onödigt för då gör man bara bort sig själv.

Källa och bild

4 Comments:

Blogger MissTaken said...

Daniel är den coolaste i hela juryn!! Stackarn kan inte gå ut längre :P

12:02 em  
Blogger Maria said...

Aaa det är han absolut. Sen är han den som verkar ha mest koll av dem fyra. Clabbe är ofta ute och cyklar hehe.

12:41 em  
Blogger MissTaken said...

håller helt med, han är riktigt duktig Daniel!! Clabbe är en tönt :P

12:51 em  
Blogger Maria said...

Hahah så sant

12:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home