Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, augusti 31, 2006

En kyla kallare än vinterns vindar

Jag borde egentligen sova nu. Fredagar är min sovmorgon dag men jag måste upp tidigt eftersom att jag ska ta blodprov..
Det ligger någonting över mig, jag känner mig extra känslig..
En kompis berättade en sak för mig som är lite halvjobbigt. Inte så att hon mår dåligt men jag vet att det stör henne. Påverkade mig mer än det borde och jag känner mig nedstämd.
Jag pratade med en annan vän idag som det känns som om jag börjat tappa kontakten med. Bara att prata lite fick mig nära till tårar.
Så här starkt brukar jag inte reagera på saker. Trots att jag just nu är relativt lugn inför morgondagen så känner jag mig ändå annorlundare, bräckligare.
Som om ett litet fingerslag skulle kunna få hela mig att gå i tur. Eller minsta kommentar eller felsteg..
Om jag skulle vilja så skulle jag kunna börja gråta precis nu i denna stund. Av ingen egentlig anledning alls.
Jag borde nog gå och lägga mig.

2 Comments:

Blogger MissTaken said...

Du mår ju inte bra just nu, mycke o tänka på o du är förbannad över alla tester som tas på dej, inte konstigt du är känslig. *kramar om* Ta hand dom dej!!

12:40 fm  
Blogger Maria said...

Aaa precis, och snart är det..
Får ta några djupa andetag och agera coolt. Haha
Tack så mkt!

8:15 fm  

Skicka en kommentar

<< Home