Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, april 06, 2006

Påsklov snart!

Åh vad jag älskar när skoltid går fort!
Det känns inte alls som om det var länge sedan man hade sportlov och efter spanskan mellan elva och tolv (som oxå är dagens enda lektion vill jag tillägga ;)) så börjar mitt påsklov... underbart!

Annat än att åka till ohamn (onsdag - måndag veckan som kommer nu)
så har jag inte planerat någonting. Dansen är inställd som är positivt för hjärtat, negativt för mitt sinne. På ridningen har vi hoppning det som jag själv tycker är roligast.
Jag är en väldigt impulsiv människa, gör alltid allting i sista minuten och planerar väldigt lite. Det jag planerar är viktiga saker, som när Mandy Moores filmer/skivor kommer eller när man ska till Kätaja. (Det är hon som bor i Ohamn)
Men annars kan någon fråga mig klockan fem en fredag kväll "vad ska du göra ikväll?" och jag svarar "hemmakväll framför soffan" och sen visar det sig att det slutar med att man var på fest samma kväll.
Men men, livet blir så mycket mindre förutsägbart så det är det bästa. Negativt är att jag glömmer saker, kan lova olika personer att hänga med på olika saker och det är inte särskilt smart.
Men jag antar att det alltid finns en fram och en baksida av det man gör.

Nu ska jag fortsätta på min roman och sen ska jag sova
Ha det fint // Maria
I've been waiting... all this time for you