Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, april 16, 2006

Hemma igen

Nu har man varit på påskmiddag!
Första frågan man fick av farmor var om jag ville att hon skulle gömma mitt påskägg så att jag skulle få leta, ehh...
Annars var jag mest med min lilla ängel Filippa. Hon var så söt för hon tog alltid mitt hår till hennes huvud som om hon ville att det skulle vara hennes. (Hon är 15 månader ni som inte vet)
Sen om man sa "var är magen?" så pekade hon på sin egen, så himla söt!
När hennes mamma började sjunga så började hon snurra runt och stampa lite. Den ängeln har talang!
Jag var också med min åttaåriga kusin, hon gjorde lite flätor på mig i håret, mysigt.
Sen försökte jag spendera så mycket tid jag orkade med min sexåriga kusin men han är ett ångvält och suger energin ur mig =P Men han är så söt ändå så man vill ju umgås med han.
Sen fick jag påskens första påskmiddag, mums mums. Åt massa kötbullar, hoppade prinskrovarna och åt ägg och potatis istället.
Har varit en trevlig kväll med släkten :)
Jag gillar att vi träffas varje gång någon fyller år, vi har en väldigt nära relation inom pappas sida av släkten, älskar jag.
För familjen är viktigt!
Ha det fint // Maria
You are my security