Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, april 07, 2006

Friheten nära!

Nu sitter man här och väntar på att dagens första och enda lektion ska börja!
Jag har inga planer egentligen idag efter tolv..
Hade hoppats på att slinga håret (har blonda slingor och det är dags att lägga till några).
Men jag har inte råd att gå till en frisör och mina två egna frisörer kan inte idag så jag antar att jag får vänta ett tag till.

Jag har ju blivit tvingad att plugga på lovet.. så en del ska jag allt göra, om jag orkar.
Brukar aldrig bli av på lov men hur mycket kan de vänta av än egentligen?
Jag förstår mig inte på lärare. Först säger de att på lovet ska man koppla av så man orkar resten va terminen, i nästa stund öser de en massa läxor på än så att det inte finns en chans att hinna göra någonting annat.
Nej, lärare är svåra dem.

Nu är det dags för lite morgonläsning, se vilka som har uppdaterat sina bloggar sedan igårkväll.

Ha en fin helg nu allesammans! // Maria
I hate myself for losing you

1 Comments:

Blogger . said...

Jo visst är det så.. Jag tycker också det är kul att se vad som händer i modevärlden men att sätta på mig eller köpa något bara för att det är "inne" det skulle aldrig hända.. Det ser inte bra ut då man inte själv trivs i det man har på sig och inte heller om det inte passar en och ens egen stil :) Varje människa är ju unik i sig själv så det är kanske inte så konstigt :)
Kramar på dig

11:19 fm  

Skicka en kommentar

<< Home