Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, juni 04, 2007

Sooool

imorse drog jag och älskling till tåget. han för att jobba, stackarn i det fina vädret. och jag för att träffa sham-sham. vi skulle in till stan för att shoppa, mycket roligare!

för min del var det tänkt att köpa en bikini för badsäsongen och så kläder till min gudson max som döps på söndag. och det blev det. men jag köpte även vita shorts och ett halsband från h&m. yes det är svårt att låta bli. ikväll ska jag även troligtvist beställa hem en mobiltelefon. tror att jag har bestämt mig men vet inte riktigt än. om jag har råd blir det denna i alla fall.
yes tanken var att jag skulle köpa iphone men den kommer ju först i höst ändå. jag är känd för att tröttna på mobiler snabbt haha!

nu ska jag hoppa in i duschen innan jag ska till älskling!