Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, februari 10, 2007

Hello kids

idag sov jag lagom länge, 11 timmar.
planerat till idag var att gå på restaurang med min farbror. hans artonårspresent till mig. men han var tvungen att ställa in för att familjen skulle på kalas, vi får helt enkelt ta det en annan dag.

så vad jag ska göra istället har jag faktiskt ingen aning om. anmäla mig till högskoleprovet förstås. sista ansökninsdagen är 15e februari om man ska göra det i år.
sen är det melodifestivalen ikväll. jimmy jansson! åh kärlek.
och the ark. ska bli kul att se vad de har att bjuda på. men gillar inte att de verkar vara så överlägsna. "ett fiasko om vi inte går vidare." aldrig hört talas om ödmjukhet?

anyway. nu ska jag vänta på att pappa och hans sambo kommer hem från affären så jag kan mysa med cornelia.
om någon har lust med filmkväll, ring mig! men inte krogen. måste spara pengar. till fotbollsfesten nästa helg, längtar!

ciao!