Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, november 25, 2006

Love for Bond and my camera

filmen var sjukt bra! synd bara att jag är så lättskrämd. vid alla scener som var oväntade så hoppade jag så högt att jag nästan hamnade i knät på snyggingen ovanför. jag tror inte att det gjorde ett bra intryck på honom.
i alla fall.
filmen var bättre än väntat och man satt och njöt. bästa bondfilmen som jag har sett. så klockrena repliker. minns dem inte i huvudet men man log ordentligt.

så över till kameran. nu har jag en ny kärlek. och han är riktigt vacker. har suttit enda sedan vi kom från bion och lekt med den, sett alla bra funktioner. kanske att ni får en bild på mig tillsammans med den senare. snart ska jag tillbaka till kameran igen och läsa igenom instruktioner.
min syster ska köpa min digitalkamera av mig eftersom jag inte lär behöva den mer. enda nackdelen är att jag har ett bättre minne i den men den får inte plats i min kamera. men jag ska önska mig i julklapp och hoppas att jag får.
nej nu kliar det i fingrarna, vi hörs senare
ciao!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ännu en anledning att se filmen, hihi

Så roligt att du fick den! Skulle vilja se den där bilden på dig och kameran ;) haha

10:09 em  
Blogger Andreas said...

vad vart det för kamera?

10:46 em  
Blogger Maria said...

mirela; nu finns bild uppe! :)

flipper; digital systemkamera från Fujifilm :)

11:22 em  
Blogger Sparkling said...

kul å höra att bond var bra =)

2:06 fm  
Blogger Maria said...

aaa, har du hunnit se den än?

10:51 fm  
Anonymous Anonym said...

skulle vilja se den nya Bond!
är inte ett Bond-fan men denna ska vara bra sägs det, och inte som en vanlig Bond-film heller...

11:53 fm  

Skicka en kommentar

<< Home