Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, november 25, 2006

kamera kamera kamera

ridningen gick bra men helvete vad jobbigt, har äckligt ont i benen. fick pröva en ny övning idag och den var hur svår som helst. fick använda mycket ben för att få Grå att rida fint men det gick bra, jobbigt dock.

nu har jag tagit en dusch och snart ska jag fixa mig iordning för bion. först ska vi kolla på min kamera, hoppas jag hittar en att förälska mig i som inte kostar alldeles för mycket.

är hungrig också, och vi ska äta mammas pizza. jag tycker inte om annat än riktig pizza från pizzerian. visst, mamma gör inte dålig pizza men den är för nyttig för mig haha. det är som med pannkakan, äter man en sådan rätt så gör man det för att man vill unna sig det onyttiga.
men jag är så hungrig så jag äter nog vad som helst.

nu ska jag fortsätta att se på lite musikvideor, jag gillar jojo's nya låt too little too late, riktigt bra.
ciao!