Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, oktober 20, 2006

American Dreamz


Idag gick jag med S i centrum efter skolan medan jag väntade på att C skulle bli klar med sitt marknadsföringsprov. Jag och C skulle nämligen hem till henne och se American Dreamz som jag beställt och som kom idag.
I centrum skulle jag bara följa med S och inte köpa någonting själv... ja för det är jag ju så bra på. Så fort jag gick in till H&M så såg jag en jättefin brun lång tröja som jag bara var tvungen att ha. 300 kronor, lite mer än vad jag borde slösa nu men den var så jag. Imorgon får ni se bild då jag ska ha den när jag ska vara med C och S. Vi ska ha filmkväll och äta tacos. I alla fall, mer om det imorgon.
Efter att jag varit i centrum så åkte S för att klippa sig och jag gick tillbaka mot skolan för att möta C. Vi drog till mig för att hämta filmen och så skulle hon få hälsa på min pappa. De har inte träffats och pappa vill nog veta vem jag åker till Italien med hehe.
Efter det sprang vi för att hinna med bussen till henne och det visade sig vara onödigt eftersom när vi väl kom till busshållsplatsen så var bussen sen. Äsch motion är alltid trevligt...
Hos C fick jag träffa hennes hund och vi tog ut honom på en promenad. Blev en lång diskussion angående hans namn. Jag sa, mest för att jävlas, att det inte gick att döpa sin hund till Musse. Det är ju vad en råtta heter och hon tyckte att jag var elak. Så jag sa att jag ska börja kalla honom Isse istället för att det är mycket coolare.
Vi gick då över till hennes namn och jag sa att det är tråkigt när precis alla kallar henne för Cissi. Så nu ska jag kalla henne Cillan! Det gillade hon ännu mindre... vilket gjorde det bara roligare. Fast hon ville att jag isåfall skulle kalla henne Cillano för att det då skulle bli mer fotboll. Suck, jag säger bara suck.
Vi såg på filmen American Dreamz som jag förstås har sett förut, men nu har jag den på dvd! Hon gillade den men tyckte precis som jag och Joh att slutet är jätteskumt. Efter det blev det Idol och middag. Första gången som jag träffade hennes föräldrar och de var trevliga. Vi pratade konstiga namn och vad man inte ska döpa sina barn till. Vad vare C inte gillade nudå... Edna.. något sånt? Haha tydligen någon av hennes vänner som heter det, snälla föräldrar.
Nej nu ska jag sova. Imorgon är det först ridning sen titta på hockey och slutligen tacos och film.
Ingen dagens outfit idag av två anledningar. 1, jag har bytt kläder två gånger idag så vilken outfit skulle jag isåfall visa? Haha 2, jag är alldeles för trött.
Ha det bra // Maria
Sorry because the time was wrong

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Självklart ska du visa båda ju! Jag vill ju se!

11:53 fm  
Blogger Maria said...

Haha näää

10:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home