Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, oktober 19, 2006

Fotboll

Okej så jag kanske saknar träningen. Trodde då inte ens på det själv. Det var så himla skönt när jag slutade med dansen och handbollen, fanns plötsligt så mycket tid till annat. Men nu inser jag att jag saknar den något enormt. Visst rider jag men det är en gång i veckan. Jag är inte redo att gå tillbaka till handbollen, att gå från en träning till runt fyra i veckan kan jag inte. Klarar ens mitt hjärta av det?
Men jag pratade med S och C idag och de fick mig att vilja börja spela fotboll med dem. De sa att deras lag inte är så jätteseriöst, att jag till och med är bättre än några i laget (de har sett mig spela fotboll på idrotten) så de var väldigt positiva. Fast nu är serien slut men det gör inte mig någonting, jag tror inte att jag vågar spela matcher än på ett tag. Men att börja träna igen känns faktiskt väldigt välkomnande.
Vi får se hur det blir, får följa med och testa någon gång.