Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, oktober 19, 2006

Inför resan till Milano

Photobucket - Video and Image Hosting

Idag har man fått en hel del gjort. Har betalat pengarna för resan till C eftersom att det är hennes mamma som hittills ligger ute med dem. Sen har jag växlat pengar till Euro så att man har det där. Köpte även Elle till mig själv och en dricka. S fick tillbaka de 20 kronorna jag lånade förra veckan för att köpa macka och dricka när jag stannade kvar i skolan för att plugga förra veckan. C fick en vaniljbulle eftersom hon bjöd mig på en en igår när jag var jättesugen tihi.
Tidningen har jag riktigt lust att läsa men jag sparar den till Tyskland då vi ska spendera lång tid på flygplatsen, mellanlandar nämligen. Sa till C att jag skulle ta med tidningen till skolan men eftersom du ska med så får du också läsa den på flygplatsen, sen är den jobbig att släpa på haha.
De hade ett extraerbjudande i centrum på bananer, jag älskar bananer! Fick sex stycken för fem kronor, självklart att man köpte! Både C & S tyckte nog att jag var lite konstig, äsch det bjuder jag på.

Idag kommer M hem från London! Hon är till och med redan hemma men lite för trött för att prata. Attans jag som har saknat henne.
Nej nu ska jag hitta på annat. Ha det så bra // Maria
Why don't you build me up buttercup baby

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

tihi Malin e hemma *studsar omkring av lycka*
Fast det är bra att hon får sova o så istället för att gå in på rpget direkt.

5:00 em  
Blogger Maria said...

Hehe jo det har du så rätt i

5:10 em  
Anonymous Anonym said...

Sugen på nya ELLE också, behöver lite inspiration. När åker ni förresten?

8:52 em  
Blogger Maria said...

Då borde du köpa den tihi :)
Vi åker den 30e oktober så det är snart!

11:29 em  
Anonymous Anonym said...

va kul, sett du ska till ilano *avis* Hoppas du får skitkul vilket du säkert får ;)

3:30 em  
Anonymous Anonym said...

Milano

3:30 em  
Blogger Maria said...

aaa det tror jag med :)

11:57 em  
Blogger niffin said...

Aldrig fel med en sprillans ny Elle! ;)

2:03 fm  

Skicka en kommentar

<< Home