Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, oktober 12, 2006

Nu är det klart!

Farfar ringde och sa att min kära faster inte har något emot att vi kommer ner till henne så nu är det klart! Jag ska bara få tag på C så att hon kan beställa våra flygbiljetter. Billigt kommer vi undan också, 900 kronor tur och retur är inte dumt alls. Vi blir borta 30 oktober - 3 november men det finns en ganska stor nackdel. Vi kommer få tillbringa 12 timmar på en flygplats i Tyskland och inte bara på ditvägen utan på vägen hem också. Men annars får vi inte flyga billigt så det är bara att bita i det sura äpplet. Nu vart jag sugen på äpple...
Anyway, resan blir nog toppen och jag och C lär ha riktigt kul. Det ska bli shopping och en massa annat skoj. Men framför allt shopping haha. Jag vet jag är omöjlig..
Sen är det jättekul att träffa faster igen, har saknat henne sedan hon flyttade till Italien, var det fyra år sedan? Det var i alla fall när hon slutade gymnasiet. Yes, hon är ung. Bara fem år äldre än mig så det är lite coolt. Eftersom att jag inte har någon jämnårig kusin så är det kul att ha en faster som inte är så mycket äldre.

Idag var jag kvar i skolan två timmar med några tjejer i klassen och jobbade med excel. Jag har börjat lära mig riktigt bra saker! Kanske man kan få ett vg i betyg i alla fall, vore inte så dumt.
Nu ska jag se våra bästa år. Ha det bra // Maria
I could be your girlfriend and you could be my boyfriend

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

det är inte så länge ialla fall. det e bra ;)
men vad kul ni kommer ha det.

(för lat för o logga in)

7:46 em  
Anonymous Anonym said...

Åh vad kul. Hoppas att ni får riktigt roligt!

7:57 em  
Blogger Maria said...

Paks; Hehe nee fem dagar blir det.
jarå det är jag säker på :)

(är bara inne en snabbis orkar inte med svenskan så ja ska se film)

aradil; hihi tack så mkt :)

8:25 em  
Blogger Sparkling said...

nicke nyfiken undrar vrf hon flyttade till just italien?
hoppas du får kul :) e de frankfurt ni ska vara 12 timmar på?

11:23 em  
Blogger Maria said...

För att hon pluggade italienska på gymnasiet och gillar språket väldigt mkt :)
Hon hade nog kommit hem tidigare om hon inte hade träffat kärleken där..

Aaa det är det hehe

8:52 fm  
Blogger Sparkling said...

hihi =)
åh stackare :( hatar den flygplatsen hihi

3:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home