Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, oktober 11, 2006

Djävulen bär Prada



Idag såg jag och C på filmen Djävulen bär Prada. Tyckte att den var riktigt bra! Så mycket snygga kläder och Anne gör rollen som Andy jättebra och Meryl Streep rollen som den elaka Miranda underbart.
Nu är jag riktigt sugen på att läsa boken.

S berättade idag att hennes mamma inte låter henne följa med till Italien. Men åh hon måste ju få! Ska över till henne på söndag då hon, jag och C ska jobba med vårat arbete om just Italien. Får väll försöka visa hennes mamma att jag inte är någon galen främling hehe.

Nej imorgon har jag provet i affärsjuridik så jag ska över till min bok igen.
Ha det bra // Maria
When you lose your love in a dead end town and there's no place else to go.
When the rumours runnin around and round and the days go by so slow
Agnes - I had a feelin'

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

haha den vill jag oxå se! Tycker den verkar jätteskojig.

Hoppas du pluggat klart snart, saknar dig o prata med.

6:10 em  
Blogger Maria said...

aaa de är den :)

ja kommer snart I promise

7:33 em  
Anonymous Anonym said...

Fubbigt, jag vill också se den!

9:34 em  
Blogger Maria said...

Hihi då fåru väll göra de osså :)

9:56 em  
Blogger niffin said...

Boken (av Lauren Weisberger) är riktigt bra. ;)

10:19 em  
Blogger Maria said...

Jag får nog ta och läsa den någon gång :)

10:58 em  
Blogger Sparkling said...

ja vill me se den hihi

4:51 em  
Blogger Maria said...

de kan ja förstå för den är jättebra :)

8:26 em  

Skicka en kommentar

<< Home