Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, oktober 10, 2006

Italien here I come!

Photobucket - Video and Image Hosting
(Jag vet bilden är riktigt dåligt tagen men jag och digitalkameran bråkade)
Idag kom Agnes nya skiva! Det stod att den släpps imorgon på hemsidan men jag antar att det finns sina fördelar med att beställa på cdon.
Håller just nu på att lyssna och ligger på låt nummer sju (av elva) åh så bra den är! Inte lika sockersöt som första skivan utan lite mer attityd. Agnes röst passar verkligen perfekt för det!
Hon är själv med och skriver tre av lårana. Champion, My boy och Everybody knows.
Champion sjöng hon när jag var på The voice och jag verkligen älskade den! Hade hoppats att den skulle bli första singeln men tyvärr inte. Visst är kick back relax helt okej men Champion är ändå tio gånger bättre.

Om inte det räckte med att få Agnes skiva för att denna dag skulle bli toppen så kan jag tala om att jag ska till Italien! Okej det är inte helt klart än, farfar måste kolla att det är okej med faster som bor där att jag tar med två kompisar, C och S från klassen. Men han trodde inte att det skulle vara något problem.
Vi åker på höstlovet och är borta runt fem dagar kanske en vecka det beror på när flygen är som billigast.
Åh vad jag längtar! Det är ju snart liksom, slutet av oktober.
Tur att jag shoppade igår för annars hade jag nog inte haft samvete att göra det eftersom att man måste spara pengar hehe. Åh det bara måste bli av, Milano here I come!

Nu ska jag tillbaka till att plugga affärsjurdik, vi hörs senare ikväll då ni får dagens outfit, alltså gårdagens köp.
Ha det bra // Maria
You say it's impossible but you don't even try at all. Why am I the only one who gives the most all the time?
Agnes - Champion

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

I will miss you so much darling! men det är ju inte riktigt än ialla fall. :)

5:17 em  
Blogger Mirela said...

Italien. Va härligt det låter :D

6:49 em  
Blogger Sparkling said...

åh ja älskar italien :)

7:04 em  
Blogger Maria said...

Paks; Hihi nää precis

Mirela & Sparkling; I know! :D och jag med

8:58 em  
Anonymous Anonym said...

Åh, Italien! Det låter helt underbart - jag blir allt lite avundsjuk :p

9:13 em  
Blogger niffin said...

Å, så härligt!!
Jag skimrar lite lätt i grönt.. ;)

11:56 em  
Blogger Maria said...

Aradil; Hihi mm det ska bli himla kul att åka dit :)

soul_bird; haha söt! :D

4:43 em  
Blogger Thina said...

Jag gillar inte dig just nu! :'(

4:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home