Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, oktober 08, 2006

Ändrade planer

Idag skulle jag på Outlet med Joh för att leta efter jeans. Fast det blev inte av eftersom hon var tvungen att göra sina läxor, hoppas du gjorde dem också ;)
Klockan var då tio i tre så jag tog bussen ner till centrum... självklart var affärerna stängda. Hade glömt att de stänger klockan tre på söndagar. Så det får bli shopping imorgon då jag ändå slutar tidigt.
Nu är jag istället hos mamma och ser på Våra bästa år och väntar på att klockan ska bli sex då Joh och S kommer över. Vi ska se på två filmer. Någon Galax film som Joh ska ta med sig, hon säger att den är jättebra men jag har inte så höga förväntningar haha. Sen ska vi bestämma om vi ska se Just my Luck eller She's the man.
På onsdag kommer Agnes nya skiva Stronger! Jag har förbeställt och får den signerad och fraktfritt, woho!

Nu ska jag tillbaka till serien
Ha det bra // Maria
Read our lips you're in love

5 Comments:

Blogger stasia said...

hej. kommer ihåg att du utmanade mig för ett tag sedan. jag har inte hunnit med det och nu hittar jag inte utmaningen?

10:08 em  
Blogger Maria said...

Inte? den borde finnas under september månad

10:39 em  
Blogger Sparkling said...

oj va snopet att de va stängda :P

11:30 em  
Blogger stasia said...

jag hittade det! :) ditt september var så långt ner att jag inte såg det först. och så, nu är utmaningen gjord :)

1:38 fm  
Blogger Maria said...

Sparkling; Haha mm det kändes att behöva åka hem igen haha

Stasia; Åh ska in och titta! :)

4:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home