Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, oktober 05, 2006

Jag är duktig

Ser ni överskriften? Jaharå, jag är faktiskt stolt över mig själv och det är då inte varje dag.
Om man sätter ihop tiden efter skolan tisdag, onsdag och så idag så har jag pluggat i femton timmar och då är pauserna borträknade. 15 timmar på tre dagar! Jag menar jag! Det finns inte jag lovar. Så nu ska det allt gå bra på naturkunskapsprovet imorgon. Ja det är ju inte som om jag tror att jag kommer få mvg, men vg måste jag få. Jag är nämligen inte särskilt snabbtänkt och speciellt inte när det kommer till kemi som provet handlar om. Men får jag vg så blir jag jätteglad! Nu ska jag uppdatera mka bloggen och sen in med outfiten här sen blir det sova.
Imorgon ska jag klippa mig!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du är jätteduktig gumman! Så mkt tid lägger jag bara ner inför mina tentor :P

10:56 em  
Blogger Maria said...

Aa visst e ja hihi. Har inte pluggat så här mkt på kort tid på väldigt länge. Imorgon blir det mer sen viiiila lördag och söndag och så är det tillbaka till skolböckerna på måndag..

11:28 em  
Blogger Aradil said...

Håller tummarna för att provet ska gå bra för dig. Du förtjänar det verkligen efter ett sådant intensivt pluggande. Lycka till!

11:17 fm  
Blogger Maria said...

Tyvärr gick det ju inge bra.. :(

4:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home